tirsdag den 20. april 2010

Nu har vi snart haft Bellis i 3 uger, hun er suuuuper dejlig!:-)

Hun har været små uartig! Fredag da jeg (Emilie) gik med Bellis efter skole, løb Bellis op af en stentrappe MEGET hurtigere end jeg troede, så jeg skyndte mig at 'stoppe' snoren, så hun ikke løb ud på vejen, det medførte så at jeg væltede og slog armen, hænderne, mit knæ og fik en del skræmmer :-(
Samme dag, fik Bellis øje på noget chokolade som lå på bordet, imens Mette i meget kort tid var ude af stuen... Da Mette kom tilbage, var chokoladen væk og Bellis smaskede..!? Men hun har ikke haft dårlig mave eller noget, heldigvis.
Men vi passer meget mere på :)

Vi er overraskede over hvor hurtigt hun kan løbe og hvor hurtige reflekser hun har :). Det er en fornøjelse at kaste bold med hende.

Jeg regner også med en løbetur med hende i løbet af ugen :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar